The Becoming
S4, E14: The nurses' objections to McSteamy's trysts lead to the instating of a new "date and tell" policy; news of Burke's latest career achievements force Cristina to face her feelings for her ex; Meredith and Derek admit a veteran soldier into their clinical trial; Callie turns to Sloan in her time of need.