The Beginning of the End, Apollo Gets Complicated & the End of Apollo
S1, E11: The beginning of the End – After the first moon landing the Apollo science program was about to start in earnest but people were losing interest. Apollo gets complicated – new technology is added that extends the reach of the Apollo program.