The Bella Twins
S1, E5: WWE Superstar Nikki Bella turns into three quirky characters: a dog trainer-turned-gym teacher, a Bridesmaidzilla, and a clown doubling as a career counselor. Her sister Brie Bella plays puppet master as Nikki goes undercover as The Substitute.