The Best Things in Life
S1, E8: Everything is shiny and bright at the city's Annual Tree Lighting, but behind the scenes, the Carringtons struggle with ghosts from their past; Fallon tries to move on from her former flame; Steven and Jeff band together to right an old wring; and Cristal's past resurfaces, threatening her future with Blake.