The Better Part of Valor
시즌 6, 에피소드 8: After a teenage boy is taken into Chastain for falling unconscious from a suspicious pill, Conrad takes action to find the boy’s brother before he meets the same fate. Meanwhile, Dr. Bell deals with being served court papers from a former patient.