The Bicycle Thief
S1, E2: Phil is determined to help Luke prove to mom that he is responsible enough to have the brand new bike they just got him. However Phil ends up being the irresponsible one when a hot neighbor clouds his judgment. Meanwhile Mitchell and Cameron take Lily to their first Mommy & Me class, and Jay and Manny have some awkward father and son time.