The Big Bang
S8, E6: After his interview, Vince tries to make things right with journalist Sophia Lear. Ari gets a reality check from his lawyer about his divorce. Eric receives an over-the-top gift from Melinda Clarke, and some unsettling news from Johnny Galecki. Turtle meets with his East Coast partners on a new business venture. Drama shows his solidarity.