The Big Never
Сезон 3, серия 3: Hays recalls his early romance with Amelia, as well as some cracks in their relationship that surfaced after they married and had children. Ten years after the Purcell crimes took place, new evidence emerges, giving Hays a second chance to vindicate himself and the investigation.