The Big Pump
Сезон 2, серия 10: After waking up in desperate need of chiropractic assistance, Charlie visits her local gym and, with the encouragement of an eager new friend, decides to pursue a healthier lifestyle. But building muscle takes a backseat when her gym buddy is convinced that there’s more to the tragic death of a local lifter than poor technique.