The Big Question
Сезон 1, серия 1: Temi, twenty-seven, a successful lawyer, has been with her partner Ayo for three-and-a-half years and is beginning to wonder whether he’s truly committed. But when she gets back from her cousin’s glitzy wedding in Durban, she’s feeling fairly optimistic. Is this the night when he will finally propose?