The Big Show Of 1965
시즌 6, 에피소드 16: Jessica (Angela Lansbury) attends a variety-show reunion to research a 25-year-old unsolved murder case. Donald O'Connor, Sheldon Leonard, Anne Lloyd Francis and Gavin MacLeod guest star.