The Bird
S8, E9: When the Barones arrive at the Pennsylvania home of Amy's parents, they find that their differing family traditions encourage lots of lively conversation. If only the MacDougalls owned a television set! Things start to come together when the families separate into Pilgrims and Indians for the annual MacDougall Thanksgiving Family Pageant.