The Bit Bucket
S5, E2: Alicia and Cary sue the NSA on behalf of the search engine Chumhum, unaware that Lockhart/Gardner's connection to a former client has resulted in the spy agency monitoring the firm's communications. Meanwhile, Alicia's mother (Stockard Channing) takes steps to support her daughter, and Eli works to secure Diane's Supreme Court nomination.