The Biter
S1, E15: When Edie is bitten at school, Jimmy and Sara go to great lengths to find out who did it. Meanwhile, Ravi sets up a meeting for Gerald and Vanessa to meet a flashy tech investor, but once they meet him, they are not so sure they want to do business with him.