Metal Cardbot The Black Ambulance
S1, E4: Rumors spread among the students that a black ambulance picks up people and disappears, and a few days later, Teo is taken away by the black ambulance. Anna, who witnessed this, alerts Jun, and Jun and Blue Cop goes to rescue Teo.