The Black Forest
S4, E10: Nate gives Maya 'one last look' at a memorial for Lisa, where some surprise discoveries ensue. David and Keith are inspired by a same-sex wedding; George agrees to Ruth's marriage stipulations; Federico is disturbed by the 'new and improved' Vanessa; Brenda crosses a bridge with her therapy client; and Claire and Billy develop something in the darkroom.