The Bleak Shall Inherit The Earth / Makin' History / Lobster Boy Movie Trailer
Сезон 1, серия 6: Danny knows he's the biggest fan of the band, Titanium White. Danny has to give a report on lobsters. Follow Lobster Boy as he chases his dreams.