The Blunder Years
S13, E5: Undergoing hypnosis, Homer recalls a dead body he saw years ago. Trying to resolve the mystery leads him on a trail back to Mr. Burns. Meanwhile, Marge gets a crush on the handsome man on a paper towel wrapper.