The Bones That Weren't
S6, E5: After the skull of a promising young dancer is found lodged in concrete at a construction site, the team must first figure out what happened to the victim’s skeletal structure. After learning the victim quit ballet to pursue hip hop, Booth and Brennan uncover another layer of evidence that points them to a suspect who had a secret relationship with the victim. Meanwhile, when Hannah (guest star Katheryn Winnick) is put on assignment in a dodgy part of town, her safety is jeopardized and her life is put in critical danger.