The Boogieman - October 31, 1964
S3, E5: The date is Halloween 1964 and Sam (Scott Bakula) as Joshua Rey, a second-rate horror novelist, witnesses three bizarre, unexplainable murders which lead him into a deadly battle of wills with the devil himself.