Melissa & Joey The Book Club
S4, E15: Mel is thrilled when Noelle Devereaux, bestselling author of the steamy novel "Love and Bondage," pays a visit to her book club. When Nicole overhears Joe criticize her work, it turns her on, and she ends up trying to seduce him.