The Bounce
S6, E7: Elijah prepares for an open-call audition for a new Broadway musical, but is thrown off his game by an unexpected visitor. In need of cash, Marnie tries to pawn a family heirloom and gets a wakeup call from an unlikely source. Hannah reconnects with Paul-Louis.