The Boy From Bristol
Сезон 1, серия 1: When a friend of Aaron Hernandez is found dead near his home, investigators turn their gaze on the New England Patriot. At trial, a sensational family drama unfolds as Aaron fights for his life. Later, links to another brutal slaying emerge.