The Boy in Blue
시즌 5, 에피소드 14: On April 28th, 2010, 12-year-old Alajawan Brown is gunned down outside a 7-Eleven in Skyway, Washington - a block from an earlier shooting. As police question if the two are related, only CCTV can help piece together the puzzle and ID Alajawan's killer.