Сезон 3, серия 7: A group of high school alumni gather to unearth a time capsule buried 20 years prior, only to find the body of one of their former teenage classmates inside. The victim, identified as a shy, ostracized classmate, leads Booth and Brennan searching through the class of 1987's high school secrets as they rehash some high school memories of their own. With psychological profiling advice from their young therapist, Dr. Sweets (guest star John Francis Daley), the team's investigation has them exploring timelessly familiar high school stereotypes - the geeks, the outcasts, the jocks and the cheerleaders - in an effort to discover the murderer.