The Boy Who Came to Yokosuka
Сезон 1, серия 3: Nagi is astonished to see Thaim suddenly appear out of nowhere. Although she was wary at first, after learning why he came to her world, she joins his quest for Aktha. However, an unpleasant surprise awaits them.