The Brick Dance
S3, E3: Nancy gathers Silas, Shane, Andy, and Lupita to brainstorm ways to come up with the money to pay off her debt to U-Turn. Celia meets with her divorce lawyer Arlene Cutter, who recommends she start spending more quality time with daughter and cash cow Isabelle if she wants custody.