The Broken Kingdom
S5, E4: After receiving a cryptic warning from Lancelot about Arthur's intentions, Mary Margaret realizes Arthur may be the heroes' biggest threat, but when she is unable to convince David of the danger, she takes matters into her own hands. Meanwhile, Hook's unwavering love for Emma provides a glimmer of hope in her struggle against the unrelenting voice of Rumplestiltskin.