The Brothers Caine
S3, E20: Kwai Chang Caine's (DAVID CARRADINE) long search for Danny Caine (TIM McINTIRE) comes to an end in a deserted mine where his brother is waiting to kill him! Third part of a four-part episode. Leslie Nielsen and Carl Weathers guest star.