The Brothers Grim
S2, E17: When someone from Ryan's past comes for a visit, he worries that nothing good can come of it; while the Cohen family welcomes the Chino visitor with open arms. As Marissa and Ryan continue to explore their newfound friendship, Seth and Summer face some unforeseen news. Meanwhile, Julie admits her mistake to Kirsten and looks to Caleb for help.