Into the Unknown The Brown Mountain Lights
S1, E4: For over a century, people have witnessed strange orb-like lights rise up from the deepest gorges near Brown Mountain, North Carolina. Cliff Simon goes on an eerie recon mission through dangerous terrain to find out the source of the mysterious lights.