The Bubble
S1, E4: Harry reveals that West Beverly's theater director is no longer able to direct the school musical, "Spring Awakening," prompting Tabitha to offer her services as the new director, much to Annie, Harry and Debbie's surprise. Tabitha's approach with Adrianna doesn't go over well, so Kelly convinces Brenda to take over as guest director of the play.