시즌 3, 에피소드 15: As Liz (Tina Fey) spends more time with her boyfriend Drew (Jon Hamm), she finds that his handsomeness has allowed him to bypass many of the usual frustrations of daily life. While Liz deals with her new relationship, Jack (Alec Baldwin) must find a way to convince Tracy (Tracy Morgan) to stay on at "TGS" after his contract expires. Jenna (Jane Krakowski) considers a new hairstyle to attract public attention. Jack McBrayer, Scott Adsit, Judah Friedlander and Katrina Bowden also star.