The Bump in the Road
S7, E8: With the help of Special Agent Genny Shaw (guest star Tina Majorino), the Jeffersonian team identifies the remains of a discount shopper and “extreme couponer” who was dragged along the road by an 18-wheeler. Meanwhile, Brennan is adjusting to her first day back at work after giving birth, and Cam disapproves of her daughter’s romance with intern Finn Abernathy (guest star Luke Kleintank).