The Bunker Games
S4, E13: Team Scorpion must work with Toby’s nemesis, Quincy Berkstead (Jeff Galfer), and his wife, Amy (Shantal VanSanten), Toby’s ex-fiancée, when they are locked inside an artificially intelligent doomsday bunker that aims to kill them.