The Burns Cage
S27, E17: When Smithers is devastated by Burns’ lack of affection towards him, Homer makes it his mission to find him a boyfriend. Meanwhile, after Bart orchestrates the removal of the lead in the school’s stage production of “Casablanca,” Milhouse serves as a terrible understudy, which frustrates his co-star, Lisa.