The Busiest Days
시즌 1, 에피소드 3: After the passing of his Mom, Gunawan restarted life from zero. He began working in a factory while tutoring on the side, with a single goal: marrying Itje.Satya prepared Ryan for the olympiad, without realising that it was not Ryan's strong point.Cakra got acquainted with Ayu, a new employee in his company, and fell for her. Cakra tried to find ways to approach Ayu but gave wrong impressions.