Сезон 3, серия 13: Angels Memorial descends into chaos when a plane crashes into the eighth floor. Also, it is up to Mario to save Noa's life when she has a car accident. In addition, Willis admits to Rox that he needs her in his life, and the doctors gather in court to support Leanne for her custody hearing.