The Butterfly Effect, Pt. 1
S4, E1: Betty starts her new job as associate features editor and deals with resentful co-workers; bullies prey on Justin; Wilhelmina harbors a secret; Daniel's distress takes its toll, while Betty tries to run her own Mode photo shoot.