The Buys
S1, E3: The early-morning 'field interviews' by Herc, Carver and Prez result in a minor riot, a boy losing an eye and some bad publicity for the department. On the other side of the law, D'Angelo teaches Wallace and Bodie how to play the game (chess) and later impresses Bell with his 'take' from the low-rises.