The Cage
S1, E2: The investigation into Rosie's killer begins as Sarah and Holder question her parents, Stan and Mitch, Rosie's friends as well as City Councilman Richmond. Rosie's school becomes a potential murder site when Sarah and Holder uncover shocking evidence on campus. Heartbroken and grief-stricken, Mitch and Stan face the aftermath of losing their daughter.