The Caliente Cadillac
S1, E4: A restaurant owner asks Bill to customize his auction bought '61 Cadillac. The boys at Ekstensive bring the heat inside and out with fully custom interior, suspension, wheels and tires. An eye catching '63 C-10 gets its twin turbo engine all fired up.