The Call of the Wild Corythosaurus / Triceratops for Lunch
S1, E2: The family surprises Mom for her birthday with a trip to a concert given by Cory and her family of Corythosaurus, who play music through the crests on their heads. Our Pteranodon family eats lunch with their friend Tank Triceratops and discover that he and his family are plant-eaters, with great leaf-eating teeth and giant appetites!