The Candidate
S4, E2: When an old family friend, Jessica Danforth (guest star Jeri Ryan), tells Oliver and Thea that she is going to run for mayor, both Queens are concerned – considering the last three mayors have been murdered. Despite their protests, Jessica makes her announcement; so the Green Arrow and Speedy vow to protect her. Meanwhile, Thea begins to exhibit effects from the Lazarus Pit. In addition, Felicity is faced with a tough business decision and looks to one of her employees, Curtis Holt (guest star Echo Kellum), for help.