The Capricorn Killer
S5, E16: As Liz investigates new details in a cold case from her early work as an FBI profiler, she explores her darker impulses in therapy with Dr. Fulton. The Task Force takes action to bring down Tom's killers within the legal system, while Red takes a different approach to closing in on Ian Garvey.