The Card Players
S1, E10: Brukner takes action against Graham. Roxanna confronts Graham and together they try to resolve their situations. Uzay’s sale to Belinda’s client goes wrong. Each side of the smuggling gang plans to take out the other, with Hassan caught in the middle. A final confrontation leads to devastating results.