The Case of the Franks
시즌 4, 에피소드 13: As Valentine's Day approaches, Ryan worries that the pressure of the holiday will ruin his relationship with Taylor. Meanwhile, revelations from their pasts cause Summer and Seth to question whether or not they are destined to be together.