The Case of the Missing Cupcakes & Bedtime Blues
Сезон 1, серия 5: THE CASE OF THE MISSING CUPCAKES: Pete and his friends have to investigate when the cupcakes they made for Dennis' birthday suddenly disappear. BEDTIME BLUES: Pete and his friends have a fun sleepover but there is one problem, everyone is having trouble falling asleep when it's time for bed.