시즌 1, 에피소드 3: At a New York film-society party, George introduces Jonathan to filmmaker Jim Jarmusch, a fan of Jonathan's first book who is interested in having him rewrite a screenplay. Later, after leaving his personalized script in a therapist's office during an ill-advised late-night tryst with a (very) young party girl, Jonathan turns to Ray to pose as a patient in order to retrieve it. Meanwhile, George is flummoxed when he runs into his sexy ex-wife Priscilla and her arrogant new husband, fellow publishing magnate Richard Antrem.