시즌 1, 에피소드 4: Jonathan falls for his latest client, the mother of a boy whose skateboard was stolen by neighborhood bully. Meanwhile, Ray agrees to help a lesbian couple start a new family, to wife Leah's chagrin; and George has a nostalgic 'armpit crush' on a young publicist he hopes to woo at the opening of a new Brooklyn restaurant.